Thursday, November 14, 2013

Fii la inaltime! Poarta ghete cu platforma!

In aceast toamna, ghetele s-au inaltat un pic cu ajutorul talpilor ortopedice cu platforma.

Fetele mignone se pot bucura si in acest sezon de iluzia de inaltime creata de cativa cm in plus la talpa.

O pereche de ghete cu platforma de sezon trebuie sa fie imblanita si calduroasa. Talpile acestor ghete trebuie sa fie prevazuta cu zimti, pentru a preveni alunecarea pe gheata.

Am gasit modelul ideal pentru mine de ghete cu platforma  la un pret foarte avantajos de numai 119 ron.




Ce mi-a placut la aceste ghete este designul modern si nuanta deschisa de bej care se asorteaza usor la tinutele casual de toamna.

Mi-a placut si blanita indoita de la glezna. Aceste ghete au o platforma de 8 cm foarte usoara si comoda, motiv pentru care nu le-am mai scos din picioare de cand le-am achizitionat.


No comments:

Post a Comment