Friday, October 11, 2013

Cizme de cauciuc pentru picioare uscate

Nu am inteles niciodata moda cu aceste cizme de cauciuc. Mi se par destinate fermierilor care au de infruntat namol si noroi zilnic, nu pentru fashionistele de la oras.

Totusi, dupa ultimele ploi, am constatat ca o pereche de cizme de cauciuc este foarte practica! Este cam singurul model de cizme in care nu intra apa deloc, astfel incat sa te poti plimba in voie, prin ploaie. Acum ramane de solutionat partea cu aspectul, deoarece confortul este important, dar nu si daca arati ca un fermier.

Am vazut ca designerii de incaltaminte se intrec in modele care mai de care mai trendy si mai feminine pentru acest tip de cizme. Eu am optat insa pentru o pereche simpla neagra de cizme de cauciuc, deoarece mi se par foarte usor de curatat si asortat.
 

 


Tu ce model de cizme de cauciuc ai ales pentru acest sezon? 

No comments:

Post a Comment