Monday, September 2, 2013

Cate fete, atatea modele de cizme

Despre cizme am tot vorbit si am stabilit deja ca acest model de incaltaminte nu mai este destinat doar anotimpului ploios.

Am descoperit insa, ca exista atatea modele, culori si materiale de cizme, incat nu ma pot hotara ce sa imi cumpar!
As vrea neparat o pereche de cizme de vara care sa se asorteze cu rochitele vaporoase si inflorate, stil hippie, din garderoba.

Am gasit doua modele care m-au cucerit, insa nu ma pot hotara intre ele. Si nu se pune problema sa le cumpar pe amandoua, ca doar e criza financiar, nu?

Primul model de cizme este de culoare turcoaz si are materialul perforat pentru a permite piciorului sa respire in voie. Aceste cizme le-as asorta si la o pereche de jeansi scurti si o ie romaneasca.








A doua pereche de cizme care m-a cucerit este de culoare bej-nude, o nuanta foarte abordata de designeri in acest sezon. Si acestea au modelul de pe picior perforat, si merg de minune in combinatie cu o rochita alba vaporoasa pana la genunchi si o geaca de blugi scurta.



No comments:

Post a Comment