Wednesday, August 27, 2014

Confortul revine in trend

Anul acesta moda in materie de pantofi s-a axat in egala masura pe design si pe utilitate. Am observat ca designerii de pantofi sport au incercat sa reinventeze notiunea de pantofi sport dama intr-o maniera fresh, casual. Acest pantofi sport dama se remarca prin forma alungita si discreta, dar si prin diverse modele colorate sau perforate.



Ce ma incanta la noua generatie de pantofi sport dama este faptul ca se integreaza cu usurnta in garderoba, fiind foarte usor de asortat. Cel mai mare avantaj al pantofilor sport de dama este faptul ca nu iti obosesc picioarele, fiind ideali pentru evenimentele lungi, sau pentru o zi agitata la birou.

Eu am gasit un model de pantofi sport de dama care mi-a placut foarte mult datorita simplitatii designului. Aceasta pereche de pantofi sport dama mi-a atras atentia si prin modelul romantic perforat si prin nuanta calda de roz-pal.

Acesti pantofi sport dama nu sunt doar trendy, ci si foarte comozi. Eu ii asortez la birou cu o pereche de jeansi si o camasa, iar seara in parc ii port in compania unei rochite cu model floral, de vara.

No comments:

Post a Comment